Sahtekar Prens yakayı ele verdi

Kendisini Suudi Prensi olarak tanıtan ve kurbanlarını milyonlarca dolar dolandıran bir üçkağıtçı, ABD'li bir otel sahibini dolandırmaya çalıştığı süreçte domuz eti yerken yakayı ele verdi.

Sahtekar Prens yakayı ele verdi Dünya

Varlıklı yatırımcıları hedefine alan Kolombiya asıllı Anthony Gignac, kendisini "Sultan bin Halid Al-Suud" olarak tanıttığı Miami sahillerindeki Fontainebleau otelinin sahibi Jeffrey Soffer'i 50 bin dolar dolandırdı. Miami Herald'da yer alan bilgiye göre; 440 milyon dolarlık yatırım karşılığında otelinin yüzde 30'unu satın almak isteyen "düzenbaz prens" ve iş birlikçisi ile uzun süre müzakere sürdüren Soffer'ın, Gignac'ın 20 yıllık dolandırıcılık serüvenindeki 24 kurbandan yalnızca biri olduğu belirtildi. eBay'den satın aldığı diplomatik plakalarla göz boyadı Aylar süren pazarlık süresince 47 yaşındaki Gignac'ın eBay'den satın aldığı diplomatik plakalarla Miami sahillerinde pahalı arabalarla gezdiği ve sözüm ona yüzde 30'unu satın alacağı otelde kaldığı aktarıldı. Binlerce dolar değerinde kolye hediye etti Edinilen bilgiye göre düzenbaz Gignac'ın ekibinden bir "temsilci"nin "sultanın onurunun zedelenmiş olması" gerekçesiyle Gignac adına yaptığı talep üzerine otel sahibi Soffer'ın "Sahte Prens" Gignac'a binlerce dolar değerinde Cartier kolye hediye ettiği ortaya çıktı. Tezgah ortaya çıktı Düzenbaz Prens Gignac'ın tezgahı ise, bir akşam yemeğinde domuz eti yediğinin görülmesiyle ortaya çıktı. İslam dininde domuz eti yenmesinin haram olduğunu bilen otel sahibi Soffer'ın FBI'a Gignac ile ilgili soruşturma yapmasını söylemesi üzerine sahte prens Londra'dan New York'a yaptığı bir seyahatte farklı bir isme düzenlenmiş pasaport kullanırken yakalandı. Miami sahillerindeki dev bir otelin sahibi olan Soffer'ın, düzenbaz Gignac'ın 20 yıldan fazla sürede dolandırdığı 24 kurbandan sadece biri olduğu düşünülüyor.

Yorum Yaz

Doğrulama Kodu
Yorumlar

GÜNCEL GALERİLER

GÜNCEL VİDEOLAR

EDİTÖR SEÇİMİ

SON DAKİKA

www.starhaber.tv Çözüm Medya Grup kuruluşudur.

www.starhaber.tv haber sitesinin Star Gazetesi ve Star Televizyonuyla hiç bir ilgisi yoktur.